Vilkår og betingelser

Version 1.2 (26.04.23)

Disse vilkårene og betingelsene gjelder alle kunder og besøkende hos Indigo Indigo.

Adresse: Indigo Indigo, Skogveien 32, 4326 Sandnes, Org. Nr. NO 993253642 MVA

Kontact: hei@indigoindigo.no

Priser og betaling

Alle priser på nettsiden er oppgitt i NOK, Norske kroner, og er inkludert merverdiavgift.

Betalinger kan gjøres med Vipps, betalingskort via Stripe eller med Klarna. Alle betalinger må være oppgjort for at bestillinger gjennomføres. Vi tilbyr ikke delbetaling.

Frakt og retur

Fast pris på frakt med Posten eller PostNord inkludert sporing: kr 69,-

Fri frakt i Norge på ordre over kr 1000,-

Alle ordre blir behandlet og sendt innen 1-2 virkedager, med mindre ordren inneholder bestillingsvarer.

NB: I juni/juli er det litt lenger leveringstid enn vanlig. Alle ordre blir sendt to faste dager i uken, mandager og torsdager.

Dersom ordren inneholder bestillingsvarer vil ordren bli sendt i to eller flere omganger ut i fra når bestillingsvaren(e) er på lager. Du vil kun bli belastet for frakt for første forsendelse, oppdelte ordre med bestillingsvarer ettersendes kostnadsfritt.

Pakker som ikke blir hentet, og som blir returnert til oss vil bli belastet for fraktkostnad.

Dersom du ønsker å returnere en ordre, vennligst ta kontakt innen 14 dager for å benytte angrerett. Returer må være i ny stand, uten tegn til bruk. Du vil få hele ordrebeløpet refundert, ekskludert frakt.

Angrerett gjelder ikke ved kjøp av metervarer da dette regnes som tilvirkningsvarer. Bestill derfor gjerne prøver på forhånd slik at du er sikker på at tekstilene lever opp til forventningene, da bilder på nettsiden kan oppfattes forskjellig fra skjerm til skjerm.

Du har alltid to års reklamasjonsrett, men ta kontakt med oss så snart som mulig dersom du har mottatt en skadet vare.

Internasjonale kjøp

Fast pris på frakt internasjonalt med sporing: kr 250,-

Internasjonale kjøp vil være ekskludert lokal Norsk MVA. Sendingen vil bli tollbehandlet og du betaler din lokale VAT for varen(e) ved mottakelse. Vi står ikke ansvarlige for tollbehandlingen, vennligst sjekk med ditt land hvilke regler og beløp som gjelder.

Konfliktløsning

Eventuelle klager skal rettes til oss innen rimelig tid, så skal vi sammen forsøke å løse eventuelle konflikter. Dersom dette ikke lykkes, kan du ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  500  eller www.forbrukerradet.no.

0
    Kurv
    Din kurv er tomTilbake